Ocena priložnosti za prodajo vzmetnic preko interneta

Vsi, ki vas zanima, ali se preko interneta npr. splača prodajati vzmetnice, si boste v spodnjem prispevku lahko prebrali nekaj nasvetov, da se boste lažje odločili.

Kdo so največji in najbolj aktualni ponudniki vzmetnic in ležišč v Sloveniji, ta hip?

Že sam hiter pregled spletnega trga vzmetnic, pokaže, da je v Sloveniji, ponudnikov ležišč in vzmetnic, resnično ogromno. Zraven konstantnih, velikih igralcev (Dollar, Jysk, Momax, Vitapur, Dormeo,…), pa vsake toliko časa, na površje pridejo še vedno novi igralci, ki prav tako želijo svoj kos pogače na trgu ležišč in vzmetnic.

Ob tem, da trg vzmetnic pokrivajo tudi vse večje pohištvene trgovine (Lesnina, Harvey Norman, Rutar,…) in tudi manjši specialisti za ležišča (slovenska postelja, bios, kerles, pohištvo123, salonpohištva, itd..), da to občutek, da je trg vzmetnic na slovenskem internetu že zelo lepo zapolnjen in, da več ni prostora za nove prodajalce ležišč.

A, hkrati po drugi strani, ravno zaradi količine ponudnikov ležišč na internetu, lahko upravičeno domnevamo, da se vzmetnice preko interneta, sigurno splača prodajati.

Vprašanje je samo kdaj se nam bo uspelo “preriniti” med največje ponudnike ležišč (da bi s tem izpostavili svojo večjo vidnost internetne strani), obenem pa tudi kakšno taktiko bomo ubrali, da se bomo nekoliko ločili od spletnih nastopov konkurentov.

Kako velik je spletni trg vzmetnic v Sloveniji?

Kako velik je trg ležišč na slovenskem spletu, pokaže spodnja slika:

.

prodaja vzmetnic preko interneta analiza

.

Koliko pogače od prodaje vzmetnic preko interneta, si lahko obetamo?

Iz zgornje slike lahko vidimo, da besedo ležišča v slovenski Google vtipka, v povprečju, na mesec, cca 590 spletnih uporabnikov, a že drugo besedo “vzmetnice” vtipka vsak mesec cca. 1600 spletnih uporabnikov.

Ponudniki vzmetnic, ki se nahajajo na prvi strani Googla in še posebej tisti, ki se nahaja prav na prvem mestu, si brez plačanega oglasa, lahko obeta cca. 20% vseh teh klikov, kar znese cca. 320 klikov.

Odvisno od stopnje konverzije njegove spletne strani in marže, si lahko sami, če se podajate na trg prodaje vzmetnic, izračunate pričakovan zaslužek samo iz tega naslova.

Po drugi strani, če nismo ravno vešči tehnik in metod, ki našo spletno stran, potiskajo proti prvi strani Googla, lahko na prvo stran največjega spletnega iskalnika pač pridemo tako, da zakupimo nam zanimive ključne besede, strošek oglaševanja pa vkalkuliramo v spletno prodajo.

Na ta način prihranimo pri času, ki je potreben, da se prebijemo med velike spletne ponudnike na področju prodaje vzmetnic in ležišč, moramo pač v kalkulaciji prodaje in trženja predvideti strošek oglaševanja na Googlovem trgu.

Obenem moramo vedeti, da je zgornja slika, samo slika trga vzmetnic in ležišč, na Googlu, zagotovo pa je za vzmetnice in zdravo spanje, interes tudi med vsemi uporabniki Facebooka, tako, da se splača trg in kupce iskati tudi na največjem družabnem omrežju.

Tam sicer na organske prikaze in kupce preko naravne poti prikazovanja naših vzmetnic, verjetno ne bomo našli, zato je dobro, da že kar od začetka pojavljanja na družabnih omrežjih, v svoj spletni nastop in prodajo, vključimo tudi strošek plačljivega pojavljanja na Facebooku.

Sklep:

Že hiter pregled trga aktivnih igralcev na področju prodaje vzmetnic pokaže, da je ta trg živahen in, da ima ogromno igralcev. Kljub temu, da jih vsako leto, med njimi, precej opusti “borbo”, to pove, da se na ta trg, tudi preko spleta, splača podati, je pa res, da si z več znanja, z več kreativnosti in bolj edinstveno kot bomo nastopali, lahko obetamo boljše, trajnejše in hitrejše rezultate.

Za konkretno analizo spletnega trga vzmetnic in ležišč, nam lahko pišete čez kontaktne možnosti.

Oznake besed: prodaja vzmetnic preko interneta analiza