Fama okrog izdelave spletnih strani in še posebej okrog učinkovitega spletnega nastopa, je na trgu ponudnikov internetnih storitev (predvsem izdelave spletnih strani, optimizacije spletnih strani, ipd…) tako velika, da je čisto na mestu, da si najprej sploh razčistimo v zvezi s tem, zakaj “samo” izdelana internetna stran, ne zadošča za učinkovit spletni nastop.

Spletni marketing je izjemno spreminjajoča se in razvijajoča se dejavnost, ki ji je po svoje, če nisi vanjo vpleten, na dnevni bazi, zelo težko slediti.učinkovit spletni nastop

Obenem si da danes izdelati spletno stran praktično že vsak novo nastali s.p., srednji podjetnik in vsi ostali udeleženci na nekem trgu (društva, skupine, ipd..).

Preprosta logika pove, da je torej poplave spletnih strani, na internetu nešteto in glavni vprašanji sploh več nista ali imeti spletno stran in kakšno, temveč kako jo narediti, da bo ta vidna (pravi publiki) in še posebej kako jo narediti, da bo ostala pravi publiki tudi v spominu.

Umetnost dvigovanja vidnosti spletne strani se vrši skozi promocijo internetne stani. Ta je lahko plačljiva, lahko pa promocijske aktivnosti izvajamo tudi brez vložka enega samega evra – a bo za to, šlo ogromno časa.

Hkrati pa spletne strani ne postavljamo več samo zato, da bi bili preko nje vidni ali opazni.

Vsaka spletna stran (pa naj si gre za preprosto planinsko društvo) ima nek namen.

Ta namen ni nujno vedno komercialne narave, a namen spletna stran MORA imeti.

V nasprotnem nam spletna stran ne predstavlja nič drugega, kot strošek.

Skladno z namenom je nato potrebno poskrbeti, da spletna stran, napreduje proti svojemu cilju.

Če cilj ni znan, internetna stran, pljuje kot jadrnica na odprtem morju. V poplavi vseh ostalih.
Če je cilj in namen spletne strani znan, je razvoj na njej, bistveno lažji.

Ker preprosto vemo kaj želimo z internetno stranjo, doseči.

Iz komercialnega vidika je namen spletnih strani, še najbolj jasen.

Te želijo prodati.

A metod za prodajo je več – in ne deluje ravno vsaka, na podobnih spletnih straneh, enako.

Če deluje metoda A na eni strani, nikjer ne piše, da bo ta isti princip deloval tudi na spletni strani B.
Vsaka stran ima svoje zakonitosti, svoje posebnosti in svoj pristop.

Tako kot smo različni ljudje.