Ko gre za prodajo pohištva, še posebej pa na področju prodaje otroških sob po naročilu, preko spleta, je ponudba le teh, tako velika, da se tisti, ki se ukvarjajo z dejavnostjo proizvodnje in prodaje otroških pohištvenih programov, lahko, po eni strani, samo zgrozijo kako sploh naj zastavijo svoj spletni nastop.

Po eni strani gre (ne samo pri otroških sobah) za to, kako zastaviti spletno stran, da bo kotirala visoko v spletnih iskalnikih, po drugi strani pa tudi zato, kako zastaviti spletno stran in zgodbo prodaje otroških sob preko interneta tako, da bo od ostalih vsaj malo izstopala.

Svetovanje pri prodaji otroških sob preko spleta
Svetovanje pri prodaji otroških sob preko spleta

Vsi veliki igralci prodaje otroških sob, so na prvih straneh Googla. Od Lesnine, Momaxa, Harvey Normana, pa do tistih specializiranih, ki na spletu prodajajo otroške sobe tipskih sestavov. Zato ima pač dodaten igralec, še posebej pa, če ta ponuja samo določen segment otroških sob (to so otroške sobe po naročilu), toliko težjo nalogo in izziv.

Za poslovnega partnerja je bilo zato najprej potrebno preveriti konkurenco (nekaj je je omenjene že zgoraj) ter pregledati na kak način ti nastopajo na trgu.

Večina izmed konkurence prodaja tipske sestave otroških sob in pohištva, zato je bilo hitro ugotovljeno, da izdelava otroških sob po naročilu, ni slabost (oz. nevarnost), ampak prej konkurenčna prednost.

Druga stvar, ki jo gre opaziti pri ostalih in pri večini prodajalcev otroških sob, je ta, da le ta stavijo na čimprejšnjo (kar na prvi strani) predstavitev različnih modelov otroških sob, skupaj s cenami.

Slednje je logično, saj s širino ponudbe in z vidnimi cenami pokrijejo cca. 80 do 90% vseh zanimanj, ki jih sploh spletni obiskovalci glede otroških sob imajo in s tem pristopom zadržijo spletne obiskovalce na svoji strani.

Ker poslovni partner ne prodaja tipskih sestavov, je bilo na tem področju potrebno “izmisliti” neko drugo vabo, ki bo obiskovalce zadržala na spletni strani.

V ta namen bi bilo npr. koristno spletno orodje (aplikacija) za izračun informativne cene otroške sobe po naročilu.

Manj izmed spletnih konkurentov na področju prodaje otroških sob nastopa na spletu preko SEO spletnega marketinga – veliki igralci uporabljajo v “glavni sezoni” večinoma PPC kampanje in FB oglaševanje.

S pomočjo metod in naše mreže poslovnih partnerjev na ostalih pohištvenih področjih smo spletni nastop našega partnerja zastavili tako, da smo tudi tega najprej sploh uvrstili na prvo Googlovo stran.

Najboljša pozicija, ki smo jo s stranjo dosegli je bila 2. mesto (pred nami je bila samo še Lesnina), a se je po tem rezultatu dobavitelj nekoliko umaknil, tako, da nismo bili prepričani ali s spletno dinamiko aktivnosti, da napademo prvo Googlovo mesto, nadaljujemo ali ne.

Zdaj smo v fazi, ko se spletna stran Otroškesobe.com, nahaja na prvi Googlovi strani (datum tega zapisa oktober 2019, a šele na 6. mestu. Kar mesečno prinaša cca. 16 povpraševanj, od katerih so realizirane tri otroške sobe na mesec.

Po ponovni vzpostavitvi in želji partnerja, da nadaljujemo, smo zdaj spet na točki, ko se trudimo s stranjo zasesti vrhnje TOP 3 pozicije. Pri čemer nam je slednje še v posebnem interesu, saj številko ena (na datum tega zapisa) obvladuje Lesnina, ki pa ima iz slovenske strani zelo izkušenega SEO optimizatorja – zato lahko v tem primeru tudi naša ekipa, s tem bojem, samo še pridobi.

Kako že pravijo: “we never lose – we either win or learn”.