Večina podjetnikov, ki si da izdelati spletno stran (seveda z namenom, da iz nje pridobi novo prodajo in nove posle), se poda na pot pridobivanja novih kupcev preko plačljivih spletnih kampanj, saj te pač takoj poskrbijo za to, da na našo spletno stran začne pritekati promet, hkrati pa se ni potrebno preveč ukvarjati z drugimi rečmi, ki morda na spletni strani niso zastavljene čisto pravilno.

Hec pa je v tem, da sicer promet in obiskovalce na ta način čez adwords in facebook oglaševanje podjetniki dobijo, a niti približno to še ne pomeni, da bo zaradi tega povečanega obiska, na spletni strani že tudi takoj nov posel oziroma prodaja.

Če bi bilo tako enostavno, potem bi spletna zgodba dejansko bila najlažja pot do rasti kateregakoli podjetja in do povečanja prodaje.

Žal ogromno podjetnikov zelo pozno ugotovi, da povečanje obiskovalcev spletne strani lepo vpliva na ego (saj se ogromno podjetnikov med seboj tudi pogovarja o tem kako velik obisk spletne strani imajo), manj pa je debat med podjetniki o tem koliko dejansko imajo od tega vsega silnega povečanja prometa na spletno stran, dejanskih kupcev.

Za mnogo podjetnikov boste tudi ugotovili, da investirajo leta in leta v to, da pridobijo čimveč obiskovalcev na svojo spletno stran, češ, da je edino zagotovilo, za povečanje prodaje na spletni strani, imeti pač več obiskovalcev.

Vendar je ta logika napačna.

To je enako namreč temu, kakor, da bi si podjetnik v svojo fizično trgovino želel čimveč ljudi, četudi ti gredo na koncu ven iz trgovine mimo blagajne. Več ljudi v trgovini, ki nič ne kupi, pomeni samo večje stroške (vzdrževanja, kratenja časa zaposlenih s pogovarjanjem z njimi, ipd….). Če nihče v naši trgovini ne kupi nič, pravzaprav sploh ni razloga, da bi trgovino sploh imeli.

Enako velja na spletu. Če našo spletno stran obišče 300.000 ljudi na mesec, nihče pa ne kupi nič, je to nič drugega kot samo velik strošek. In pa tudi prepričanje, da bodo ti potencialni kupci, morda kupili kdaj drugič, je zmotno.

Zakaj?

Ker je ponudba spletnih strani tako velika (in vsak dan nastajajo nove), da nima včerajšnja številka obiskovalcev naše spletne strani prav nobene vrednosti, ker nas bodo ti isti obiskovalci, po tem, ko našo stran zapustijo, preprosto pozabili.

Saj jih vabi in snubi že druga spletna stran.
Če so na njej kaj kupili, pa jih očitno vabi in snubi na boljši način, kot naša.