Ker seveda naš blog spremljate predvsem vsi tisti, ki vas zanima prodaja preko spleta, smo za današnji članek opisali dve točki, ko odločilno vplivata na to, ali boste tudi sami v svojo internetno stranjo, naredili posel in povečali prodajo, ali pa boste med tistimi, ki jim to leta in leta ne uspe.

Spletno trženje prodaja

Kdor redno spremlja zapise iz področja digitalnega marketinga, tako v tujini, kot pri nas, ve, da je nasvetov na temo ustvarjanja posla preko interneta in še posebej na temo povečevanja prodaje preko spleta, nešteto.

spletno-trzenje-prodaja
Zakaj obstaja 99% možnosti, da spletni marketing za vas ne bo deloval? Tukaj je odgovor.

V poplavi splošnih vsebin na to temo in tudi v poplavi zapisov, ki se res temeljito lotijo obravnavanja pristopa k spletni prodaji, se človek sigurno izgubi – še posebej, če je sam na poti spletne prodaje šele nekje na začetku.

Seveda je zadeva dosti enostavnejša, če se s spletnim marketingom in trženjem ukvarjate že dlje časa, a, če ste šele na začetku, je ovir od tehničnih zahtev postavitev spletne strani, strukture strani do zahtev iz naslova razvijanja internetne strani, resnično preveč.

Ob tem, da dodatno težavo predstavlja seveda tudi to, da so vsebine po spletu pač nametane tako, kot jih dojema avtor vsebin in zato bralec pogosto ostane zmeden predvsem zaradi tega, ker njegov nivo dojemanja vsebin pač ni sinhroniziran z vsebino, ki je na določeni spletni strani, tudi napisana.

Kljub vsemu pa obstajata na oni strani uspeha prodaje preko interneta samo dve stvari, ki odločata o tem, ali boste dolgoročno na internetu povečali svojo prodajo ali boste pač obstali v poplavi spletnih vsebin, ki so na internetu znane predvsem kot spletne vizitke.

Tako kot v vsakem drugem poslu in kot pri prodaji vseh drugih produktov in storitev, velja tudi za prodajo preko interneta, da o dolgoročnem uspehu (po osvojitvi vseh potrebnih znanj in izkušenj) odločata samo dve neznanki: disciplina in čas.

Če imamo na voljo dovolj časa, slednje vpliva na to, da bomo internetno prodajo in zakonitosti učinkovitega trženja preko spleta spoznali skozi čas, hkrati pa na ves razpoložljivi čas na spletu ne pomaga popolnoma nič, če nismo disciplinirani in odločeni, da bomo svoj posel na spletu tudi aktivno izvajali.

Nič na svetu ni statično…. razen smrt (pa še o tem ima vsak svoje mnenje).

Še najmanj je statičen internet.

Za uspešno prodajo preko interneta je treba biti ves čas aktiven, delati, promovirati, optimizirati svojo spletno stran in ustvarjati.

Res, da je vse to lažje izvajati, ko smo enkrat že uspešni v prodaji, a do tja je najprej treba priti.

Ključne besede: spletno trženje prodaja

p.s.: Spremljajte naše spletne rešitve še naprej