S spletnim marketingom, na tak ali drugačen način, poskuša večina podjetnikov.

spletni marketing nasvetiNekako logično je, da po tem, ko imajo posel v fizičnem svetu urejen ali ga postavljajo, da tega želijo povečati tudi s pojavnostjo na spletu in s pridobivanjem novih kupcev na spletu.

Zamolčano dejstvo pa je, da za večino spletni marketing ne prinaša profita – razen za tisto peščico podjetnikov, ki se ga loti sistematsko in resno – tako kot resničnega posla v fizičnem svetu.

Spodaj so našteti najpogostejši razlogi zakaj spletni marketing za večino ne deluje in zakaj 99& podjetnikov od spleta nima nič.

Preverite, da niste slučajno med njimi.

  • Podjetniki mislijo, da za uspeh na spletu zadošča, če postavijo spletno stran

Poglejmo logično. Vsak dan nastajajo nove spletne strani, pa tudi stare doživljajo prenovo. Vsak dan, vedno znova, tudi vedno več ljudi razume in izkuša, da sama spletna stran ne pomeni še nič, ampak, da je kvečjemu strošek. Prostora za vidna mesta na spletu pa je, kljub velikosti interneta, pravzaprav malo.

Na Facebooku, brez plačljivih oglasov, praktično naše objave vidijo samo tisti, ki nas poznajo. In pa tisti, ki smo jih “na silo” dodali v svojo mrežo. Ti pa nas prej ali slej (če smo preveč reklamni in prodajni) itak odstranijo.

Na Googlu je prostora za vidnost prav tako malo. Največ prometa se dogaja na prvi strani. Ne pravijo zastonj, da, če se želiš na Googlu skriti, pojdi na drugo stran.

Samo “imeti” spletno stran enostavno ne zadošča. Ves čas se je treba truditi biti zanimiv, biti na površju, biti viden… Tega pa podjetniki po večini, zaradi velikosti interneta, ne dojamejo.

  • Podjetniki spletni marketing dojemajo kot strahovito znanost

Res, da so posamezne nastavitve za določene stvari na spletu lahko zahtevne  – a po drugi strani, ne nastavljamo si Facebook profila vsak dan znova. Plačljivih kampanj prav tako ne izumljamo vedno na novo. Spletni marketing je težak samo na začetku – ko ne obvladamo.

Btw: na linku lahko vidite konkreten primer enostavne zasnove in kaj je treba narediti za spletni uspeh za konkretno spletno trgovino. Ni vprašanje torej kako, ampak ali bo slednje narejeno.

Nato steče. V bistvu je pa tako, da je glavni razlog spletnega neuspeha neaktivnost v promociji in delu na spletu, ne pa toliko kaj in kako je treba delati.

Čeprav drži, da je za spletni uspeh bolje, če delamo pravilno, pa obenem drži, da je še pomembneje, da sploh delamo.

  • Spletni marketing je drag

Ker je za naravno povečevanje vidnosti naše spletne strani potrebno delo, je pač za večino podjetnikov hitrejša in lažja pot ta, da naročijo spletne oglase ali, da naročijo upravljanje spletnih kanalov pri zunanji hiši.

Kar pa stane.

Čeprav je na prvi pogled cena majhna, to ne drži. Z 20€, adwords kampanjo “pokurimo” v nekaj minutah, če stavimo na napačne besede. S 5€ na Facebook seveda takoj povečamo obisk in gledanost strani – a kaj, ko to ni zagotovilo, da bo tudi posel in prodaja večja.

Uspešno upravljanje s spletnimi kanali pač zahteva nekaj več, da pridemo do spletnega posla in prodaje. In to stane.

Če se, po drugi strani, lotimo sami, to vzame čas. Ki ga pa večina podjetnikov ni pripravljena investirati v razvoj posla preko interneta.

p.s. razlogov za spletni neuspeh je še mnogo več, med tujimi zapisi, ki govorijo o tem, pa priporočamo prebiranje naslednjih:

5 reasons why most internet marketers fails

15 legendary marketing fails

5 worst marketing fails of 2015