Čeprav je optimizacija internetnih strani v zvezi s spletnim nastopom, pri nas omenjena že najmanj na prvi strani , je področje spletne optimizacije, imenovane tudi SEO, tako široko, da si en del optimizacije internetnih strani, tudi v tem blog zapisu, zasluži prav posebno pozornost.

Optimizacija internetnih strani

optimizacija internetnih straniV zapisu v nadaljevanju predstavljamo nekaj mojstrov iz tujine, ki se s spletno optimizacijo internetnih strani, ukvarjajo profesionalno (ob njih pa smo dodali naše opise o tem zakaj jim je na posamenzih področjih vredno slediti).

Še preden pa gremo na njihov opis, svetujemo, predvsem tistim, ki jim je angleščina tuja, da si nasvete o spletni optimizaciji, preberejo tudi na spletni strani: http://www.matijazajšek.com/optimizacija-spletnih-strani/, kjer boste nedvomno prišli do nekaterih konkretnih namigov o tem kako optimizirati spletno stran.

Moz

Spletna stran MOZ velja na področju SEO in optimizacije spletnih strani za starosto tega posla, saj se z internetno optimizacijo spletnih strani, ukvarja praktično od samega pojava spletnih iskalnikov, velja pa hkrati Moz za enega največjih ponudnikov strokovnih in tudi laičnih vsebin na področju spletne optimizacije. Na njihovem blogu na dnevni bazi nastajajo vsebine iz področja internetne optimizacije, sicer pa so v zadnjih letih, seo vsebinam dodali tudi ostale vsebine iz šišršega področja spletnega nastopa (socialna omrežja, email marketing, adwords in ostale plačljive kampanje,….). Na mozu sodeluje čez 100 avtorjev in spletna stran ima izdelan poseben sistem za objave na njihovi strani, saj ne more pri njih objavljati kar vsak, ki se je s spletno optimizacijo srečal bežno, temveč so med objavami lahko le tisti, ki dlje časa prispevajo kakovostne vsebine in, ki tudi prejemajo za svoje vsebine največ deljenj, komentarjev in t.i. engagementa (vpletenosti spletnih bralcev).

ShoutmeLoud

ShoutmeLoud je spletna stran, ki je nastala pod okriljem Hars Agrawal-a, ki je v spletnem marketingu in na področju online spletne optimizacije, tudi že starosta. Prihaja iz Indije, celotna mreža vsebin iz področja spletnega marketinga pa je razdeljena na shout university, ki je v bistvu premium članstvo za profesionalne blogerske nasvete, wordpress sutra za začetnike na wordpressu, shout me tech, ki targetira na web 2.0 platforme in orodja in osebni shoutmehindi, ki je osebno blog lastnika.

Tretji, čeprav ga del seo stroke, nima tako zelo rad, a je vseeno izjemno kredibilen za optimiziranje internetnih strani, pa je kar blog Googla samega. Na njem Googlovi strokovnjaki delijo nasvete, ki pa se jih splača spremljati predvsem zato, da ostanemo na tekočem v zvezi z vsemi novostmi v zvezi s spletno optimizacijo. Pogosto tudi zelo jasno razložijo katere metode so iz vidika spletne optimizacije prepovedane in katere ne.

Video – SEO ranking faktorji, ki jih je treba upoštevati v letu 2017