Ne zaljubite se v svojo spletno stran

Večina malih podjetnikov, freelancerjev in pa tudi blogerjev (ne samo v Sloveniji), seveda išče priložnost za izboljšanje svojega posla tudi na internetu.

Internet je medij, ki je prisoten vsepovsod, s Facebookom in mobilni aparati, pa ga imamo pred očmi, praktično na vsakem koraku.

Podjetniki, ki ustvarjamo svojo zgodbo na spletu, seveda zato svojo priložnost, vidimo tudi na internetu, hec pa je v tem, da dela, da si na internetu sploh opazen, niti ni tako malo.

Večina podjetnikov sicer že iz svoje osnovne dejavnosti zelo dobro ve, da se nič na svetu ne zgodi samo od sebe in, da je za uspeh čez internet, treba delati – tako kot pri vsaki drugi dejavnosti.

Nekatere med njimi pa internet okupira v celoti.

Na “tnalu” so v prvi vrsti blogerji in freelancerji.

Ti, po eni strani, iščejo priložnost za “lažje” delo – za kar menijo, da je delo preko interneta, od doma, več kot idealno. In celo sanjsko.

Hkrati ga ni lepšega, kot samo “nekaj malega” pisati preko spletne strani ali bloga in šteti kako denarci pritekajo.

A resnica je popolnoma drugačna.

Če boste preverili ali podrobno preučili večino nastopov teh spletnih navdušencev, boste ugotovili naslednje:

  • internet posel zganjajo zraven svoje redne zaposlitve
  • internet posel zganjajo, ker pač druge priložnosti ne dobijo, ne iščejo ali ne želijo
  • v internet poslu večinoma životarijo

Tu in tam kak evro iz naslova plačanih klikov na reklame, ki jih imajo blogerji, pač ne zadošča za kruh.
Tu in tam kakšna prodana e knjiga, kak produkt iz naslova partnerskih programov, ipd… tudi ni ravno “bagatela”.

In teh je, na internetu ogromno.

Še bolj žalostno je videti, ko ti isti, v internet verjamejo leta in leta. Češ, internet je strašansko globalen, strašansko velik…. Priložnost je praktično neomejena.

Čeprav vse to drži in seveda, da obstajajo ljudje, ki zelo lepo živijo od interneta in ustvarjanja na njem, teh v Sloveniji, ne boste našli na tone.

Razloga za to pa sta dva:

  • tisti, ki imajo nekaj več od interneta, svoj posel opravljajo (in nimajo ravno časa cele dneve kazati in razlagati kako to počnejo – razen, če je v repertoarju njihove ponudbe tudi mentorstvo za učinkovit spletni nastop)
  • preprosto teh ljudi ni

Ironija na kvadrat

Žalostno pri celotni zgodbi pa je naslednje.

Ponudbe za spletni uspeh je na internetu ogromno. Tudi v Sloveniji.
Po tej logiki bi torej vsi ti ponudniki, ta spletni uspeh, morali tudi živeti. Se vam ne zdi?

Nasvet: bodite pozorni na to. Razlika je med ponujanjem storitev za uspeh in biti uspešen.

Če pa ste slučajno sami na poti spletnega nastopa, pa v zvezi s tem še en nasvet:

Ne zaljubite se v svojo spletno stran. Ne zato, ker vam ne bi uspelo ali, ker na koncu ne boste dobili tega, kar morda od strani pričakujete na začetku.
Ampak preprosto zato, ker, če se zaljubite v eno samo lepotico, pač drugih ne vidite.

A internet priložnosti ponuja na vsakem koraku, ne samo preko ene spletne strani.