Spodaj so opisane 3 najpogostejše zmote, ko se zanimamo za marketing spletne strani.

Marketing spletne strani zastavimo tako, kakor, da nas bo že jutri videlo 1000 ljudi

Res vedno znova vidimo, da imajo začetniki v spletnem poslu, pričakovanja, da bo njihova spletna stran od prvega trenutka, ko bo objavljena, oblegana in vidna in še bolj kruto, da bodo povpraševanja in naročila kar letela.

Dobri in premišljeni kot smo, zato pred “splavitvijo” spletne strani seveda že na to pomislimo in planiramo ter damo izdelati vse mogoče vtičnike in dodatke na stran. Takšne, ki jih ima konkurenca, takšne, ki bodo prišli prav eni vrsti obiskovalcev, takšne, ki bodo prišli prav samo firbcem, takšne, ki bodo prišli prav samo našim “vernikom”, in še in še in še.

Ni konca.

Priporočamo še: osebni blog slovenskega spletnega ustvarjalca in SEO blogerja, Matija Zajška.

marketing spletne trgovine

Posledično razvijamo stran v nedogled, “publish” pa stisnemo enkrat čez 13 let. In še takrat nismo prepričani, da smo zajeli vse.

Bridko spoznanje, po tem, ko smo enkrat v etru: where are visitors ? Kam so šli? Saj ja nismo strani v živo lansirali čez praznike in, ko so vsi na dopustih.

Spletne vsebine ne pišemo preprosto in razumljivo

Marketing spletne straniDruga “missed” percepcija. Naš produkt oz. storitev ni simple. Je nekaj posebnega, je individualna, je super revolucionarna in nadzvočno turbosonična. Kot takšna, zahteva razlago.

In, ko vse razložimo, zahteva, še podroben opis. Vsakega vijaka, procesa, matice, barve in vonja. Vsega.

Zato je logično, da bomo na stran nametali vse.

Sicer vemo, da bomo “razlage” posameznih turbo novosti smiselno umestili v podmenije, footerje in kamor pač konkurenca tišči podobne reči (čeprav smo z našim produktom nad edinstveni), a vseeno. Če smo resni, zreli, pametni in se želimo spletnega nastopa lotiti sistemsko, bomo pa ja naredili teh 28 podmenijev in še 24 podmenijev vsakemu podmeniju.

Ne želimo sicer obiskovalcem (za katere menimo, da jih bo milijon (iz prve točke tega zapisa :), zbujati vtisa nepreglednosti in kaosa, ampaj pokazati in povedati je pa ja treba vse.

In kje bi to ne bilo bolje kot na prvi strani. Vstopni. “Nek se vidi razkoš”.

Resnica: manj je več. Manj ohranja fokus, manj ljudi ne zmede, manj opcij povzroča, da obiskovalci ne odtavajo.

Priporočamo še: Preden se zapodite v spletno prodajo – 4 najpomembnejše točke

Ne pišemo o njih, ampak o nas

To zmoremo (samo mi), to počnemo, to smo gradili zadnjih dvajset let, težki Jakeci smo (Jacki in to), vse znamo in samo čakamo še dan, da nas najame CIA in NASA.

Mi, mi, mi….jaz, jaz, jaz.

Koristi naših produktov za stranke, koristi naše storitve, prednosti in rešitev, ki jo nudimo, so v planu L. Niti ne v B-ju 🙂

Najprej pa je ja treba ljudem (spet temu ljubemu milijončku) povedati kdo stoji za čim. Kdo je CEO, kdo je PR,drM,g,ing,L (or whatever) in šele nato, če bo prostor, kaj nudimo in kako to koristi uporabniku.

Preblisk: make it kontra. Nobene druge znanosti ali kot ima zapisano veliki G v nogi svoje predstavitve:

Osredotočite se na uporabnika in vse drugo bo sledilo.

marketing internetnih strani

Slepamo, da marketing spletne strani zahteva preveč merjenja, analitike in temeljitega ukvarjanja s spletnim nastopom 

S tem se naj ukvarjajo IT hiše ali pa naš zaposleni, če ne drugače, med malico ali, ko pač najde čas. Še najbolje, popoldan ali zvečer.

Bog ne daj, da bi spletni nastop vkalkulirali v ceno. Tega pač ne.

Vsi imajo spletno stran, vsak je odštel evro ali 8 za njo. In vsi z njo živijo in prodajajo.

Resnica: ti “vsi”, ki imajo od spletne strani, korist, so v manjšini.

Podkrepimo: “vsi”, ki imajo od spletne strani, merljivo korist (torej znano) so redki.

V enem izmed mojih zapisov iz preteklosti, boste študijo na to “resnico” našli.

Glejte še: Zakaj obstaja 99% možnosti, da spletni marketing za vas, ne bo deloval?

Kaj prinese marketing spletne strani z zgornjimi zmotami?

Prvič – nerealna pričakovanja, preveliko upanje, odvisno od karakterja pa različno hiter odstop od spletnega nastopa, pomanjkanje vztrajnosti in izstop iz igre

Čeprav ničesar od tega ne bi bilo potrebno.

Spletni nastop, še posebej v začetku, sploh ne zahteva finančnega vložka, da peče glava. Ali, da bi zaradi njega bankrotirali. Zdaleč ne.

Celo nasprotno. Če kateri, potem ravno spletni prodajni kanal, lahko razvijemo najhitreje z najmanj stroški. Za druge prodajne kanale boste morali odpirati štacune, sosedove njive prelepiti z jumbo plakati, nakupovati eksponate in vzorce vseh mogočih barv, okusov in vonjev.

Drugič – za splet ne bomo namenili niti ficka

Če bo že kaj iz tega, naj bo zastonj. 8 slikc na Facebook, spletno stran z enim hitrim free orodjem na free domenah in to je to. Nima smisla, da za spletni nastop odštejemo sploh kak denar. Če pa že, pa naj bo to obvezno enkratno (poceni) vplačilo za izdelavo vsega (spletne trgovine, strani, vtičnikov, ki jih sploh ne poznamo, grafiko, tekstopisje,…) In nato nikoli več nič.

Tretjič – odstop

Kot v vsakem drugem poslu, velja tudi tu. Ali boste ali pa ne boste. Razlika med enim in drugim je samo v času in načinu kako dojemate vmesno stanje.

Nekateri bodo pot na postajo spletnega uspeha označili za mukotpno testiranje in zapravljanje časa v neprespanih nočeh. Drugi bodo pot videli kot izziv in učenje.

V vsakem primeru pa bomo vsi na koncu ali odstopili (kar sploh ni nečastno dejanje, kot vam bo tistim, ki se boste za to odločili, privoščljivo očitala raja, ki vas opazuje) ali pa uspeli.

Karkoli že imenujete in definirate kot uspeh svojega spletnega dela.

Priporočamo še: Spletne rešitve za današnji čas

Oznake besedila: marketing spletne strani