Spodaj je napisano kako zgraditi prodajni sistem.

V množici želja poslovnih partnerjev s katerimi se pogovarjamo, se zelo pogosto najde želja po lastništvu prodajnega sistema, ki bi brez “prehudih” naporov prinašal rezultate prodaje. Želja po tem, da se njihov produkt prodaja in, da ob tem ne bo potrebno dnevno zganjati hrup okrog tega koliko, da je potrebno prodati, kako prodati več in zakaj tej ali oni stranki naši prodajniki niso “zavili vrat”, ker se še vedno ni odločila za nakup.

Prispevek je povzet iz teambuilding delavnice za podjetja, ki jo je v okviru ponudbe teambuilding programov organiziralo podjetje ETC Adriatic, ki se že desetletja pojavlja v Sloveniji, kot vodilni ponudnik organizacije teambuilding dogodkov po Sloveniji in tudi v tujini.

Kako zgraditi prodajni sistem?

Kako zgraditi prodajni sistemKako narediti, da bi naša poslovna priložnost bila unikatna in mamljiva našim prodajnikom tako, da nam ne bi bilo potrebno zganjati “hrupa” all the time? Še posebej v luči interneta, ko je delo na domu in zaslužek od doma redna spremljevalka debat zgodb, ki bi jih naj pisali uspešni ljudje?

Ta želja je normalna in logična, še posebej v luči tega, da ljudje pač nismo narejeni tako, da bi se nam ljubilo vse življenje potiskati in nadzorovati ljudi samo zato, da bi prodaja tekla. Hkrati je naravna tendenca vseh nas s čim manj dela narediti čim več.

Kar pomeni, da, če smo v začetkih še motivirani in “zagriženi” za to, da prodaja uspeva in prinaša rezultate, nas bo po nekem času, ko bodo cilji doseženi, volja po tem minila. Kot vodja prodaje ali lastnik prodajnega sistema bomo padli v “comfort zone” in od nekega trenutka naprej si bomo bolj želeli, da rezultati sicer so, a vse bolj bomo razmišljali o tem kako narediti, da nam ne bo potrebno več tako silovito potiskati prodaje, nadzirati upravljanje strank, delo naših komercialistov in podobno.

Vse to je naravno.

Je pa ob tem pametno, če že ob postavljanju prodajnega sistema in načrta kako nameravamo graditi prodajo, razmislimo o tem, da zna nekoč, ko bomo prodajni sistem imeli postavljen, priti tudi do tega, da si bomo zaželeli malo “miru”.

Prodajni proces in inovativne poslovne rešitve

Poglejmo si zdaj konkretno kako zgraditi prodajni sistem.

Najkrajša pot in bližnjica do tega je enostavno zaposliti možiclja, ki ga bomo nekaj časa budno spremljali glede njegovih metod vodenja prodaje in v kolikor bo sinhroniziran z našim razmišljanjem in pogledi o tem, bo to enostavno super. Dobili bomo možiclja za naprej, metoda bo ista, in kaj dosti nam za prihodnost v tem pogledu več ni potrebno skrbeti. Navsezadnje, za njegovega naslednika pa naj skrbi naš naslednik.

And the story goes around:)

Da zgornjo zgodbo pospešimo, bomo “uvajanje” naslednika začeli zgodaj, tako, da čimprej uživamo sadove svojega dela in bomo “lahko še v tem življenju” tudi uživali, brez strahu, da bi nam bilo “uživanje” dovoljeno samo v onostranstvu.

Vendar, ali je to edina pot? Ali res ni drugačne poti preko katere bi lahko zgradili prodajno mrežo in svoj lasten posel v prej kot recimo treh desetletjih? Povrhu vsega desetletjih, ko smo na vrhuncu svoje poslovne moči. Ko od energije dobesedno “kipimo”:)?

So, seveda so tudi drugi načini. Saj sami vemo, da so, saj je navsezadnje zgodb o uspehu polno okrog tudi nas.

Problem v katerega trčimo prva vsi, je ta, da niso vse zgodbe o uspehu okrog nas, pristne. Nešteto neiskrenih, nešteto zaigranih. Žal. Če bi bile vse dobre, bi bil “problem” enostavno rešljiv. Pridružili bi se katerikoli zgodbi o uspehu, nobene potrebe po razvijanju lastne in “voila”, uspešni bi bili tudi sami.

Ker pa je svet poln čudes in takšnih in drugačnih različic uspeha, se zna pripetiti, da tu in tam spoznamo, da zgodba čez čas več ni takšen “hit uspeha” kot se je kazal na začetku. Vsaj ne za naš način dela, razmišljanja in življenja.

Leta pa neusmiljeno tečejo. Ker je med vsem tem še potrebno zgraditi družino,”gnezdo”, in biti ter ostati socialno družaben človek, zgleda, da je verjetnost, da bomo kadarkoli ponosni lastniki uspešnega prodajnega sistema, pičla.

In jo imamo. Dilemo stoletja.

Vse kaže, da so poti do lastnega uspešnega prodajnega sistema, ki nam bo odgovoril na vprašanje kako zaslužiti in bo dejansko prinašal zaslužek, težke, vzamejo čas in, da zna biti, da pravega prodajnega sistema kjer bi lahko z delom od doma zaslužili, sploh ni. Kvečjemu to mantro ponavljajo v panogi imenovani mrežni marketing, a kaj, ko ima ta beseda tako “nepriljubljen” prizvok, da nas kar zmrazi in se je seveda ne bomo lotili.

 Oznake besedila: Kako zgraditi prodajni sistem

Če gradite prodajni sistem za prodajo preko interneta, priporočamo še: samo 2 stvari odločata o uspehu pri prodaji preko interneta.